Een onverwacht cadeau - Reisverslag uit Pisac, Peru van Maaike A - WaarBenJij.nu Een onverwacht cadeau - Reisverslag uit Pisac, Peru van Maaike A - WaarBenJij.nu

Een onverwacht cadeau

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 December 2013 | Peru, Pisac

Terwijl ik gezellig met mijn vriendinnetje Fatima zit te dineren, komt er een man naar ons toe. Hij stelt zichzelf voor en begint een gesprek. In eerste instantie hebben Fatima en ik zoiets van 'wat wil die kerel?' maar al gauw gaat hij zitten en vraagt me mijn handen aan hem te tonen. Nieuwsgierig als ik ben doe ik dat en aandachtig kijkt hij naar de lijnen van mijn handen. Dan begint hij te lachen. 'You don't look like it at all,' zegt 'ie, 'but you are very tough! A true warrior.'
Hij vertelt dat de gezondheidslijn in mijn hand heel prominent aanwezig is, dat heling belangrijk voor mij is maar dat het gros van mijn gezondheidsproblemen mentaal op te lossen valt, omdat het daar ook vandaan komt.

Dat is frappant, want eerder die dag ontmoette ik een man die hier familie opstellingen aanbiedt, en die zei eigenlijk meteen dat we tijdens zo'n opstelling eens zouden moeten kijken waar de candida vandaan komt en of we dat gebied misschien kunnen helen. En een dag daarvoor bood Jerome me eigenlijk hetzelfde aan; 'zullen we eens kijken of we erachter kunnen komen wat de candida veroorzaakt?' Dat is dus 3x in 2 dagen- een duidelijker signaal kan ik niet krijgen.

Enfin, de man tegenover mij vraagt toestemming om mijn energetisch veld te lezen. Terwijl hij dat doet voel ik zijn energie en zie wat er met hem gebeurt- dit is echt, dat voel ik. Bijna alles wat hij me vervolgens vertelt is correct, ik kan het alleen maar beamen. Hij zegt veel. Over hoe ik naar liefde verlang maar bang ben om van iemand te houden. Hij vertelt ook dat het lijkt alsof er een stukje van mijn ziel mist. Dat dat een enorm verlangen veroorzaakt. Dat klopt, en ik ken niemand die hetzelfde sterke verlangen kent. Het was er als kind al, ik verlangde zo naar liefde dat ik op 8-jarige leeftijd mezelf daqen achtereen in slaap huilde, mijn verlangen projecterend op een jongetje van school dat mij niet zag staan. En hoewel ik er al lang niet meer naar handel, is dat diepe verlangen nooit verdwenen.

Hij kijkt wat er dan precies mist. 'Het klinkt misschien gek,' zegt hij, 'maar het is een stuk energie wat aanvoelt als een fee. Licht, speels, vrolijk. Vol grapjes en liefde. Het is dit stuk wat je in balans houdt, zonder ben je zwaar, serieus. Daarom neem je de dingen nu veel serieuzer en zwaarder op dan je zou doen als dit stuk geheeld is en je weer in balans bent.'

Het herinnert me aan de dame die ik een jaar geleden ontmoette, die tegenover me ging zitten en bloedserieus zei: 'Jij bent een fee, ik kan het zien.' Ze zei zelf een elfje te zijn, en ja, ze leek er echt op.

Ik kijk de man tegenover mij aan en glimlach in een moment van verbondenheid. Ik voel me dankbaar voor dit onverwachte cadeau.

De wereld is een wonder.




English version


An unexpected present

While I am having dinner with my friend Fatima, a man comes up to us. He introduces himself and starts to talk. At first Fatima and I look at each other like 'wtf does he want?' but then he sits down and asks me to show my hands. Curious as I am, I show him my hands and he looks at them for a while. Then he starts to laugh. 'You don't look like it at all,' he says, 'but you are very tough! A true warrior.'
He tells that the in my hand is very prominent, that healing is important for me in my life but that most of my health issues are to solve mentally, because that's where the problems come from. That's interesting, because earlier that day a man who does family constellations came up to me and said we could have a constellation to see where the candida comes from and how to heal it, and yesterday Jerome said something similar: 'shall we have a look to see where the candida comes from?' So that's 3 times in 2 days- a clearer signal I can't get.

Anyway, the man in front of me asks me if I allow him to read my energetic field. While he does that I can feel his energy and I see what happens to him; this is real, I know for sure. Almost everything he tells me about me, is correct. About how I long for love but am scared to love someone. He also tells that a piece of my soul seems missing. That that creates an enormous longing. That is true, and I don't know anyone who knows the same strong longing. I already felt that as a child, longing so much for love that I cried myself asleep for over a year, my longing projecting at a boy from my school who never saw me standing. By now, I don't act out of longing anymore, but the longing itself never disappeared.

He looks what exactly is missing. 'Maybe this sounds strange' he says, 'but it is an energy that feels like a fairy. Light, happy, playful, full of jokes and love.' This piece of energy keeps you balanced, without it you are heavy hearted and serious. That is why right now you take things much more heavy and serious than when you would do if this would be healed and you would be balanced.

It remembers me of a lady I met about a year ago, who sat in front of me and said 'you are a fairy, I can see it.' She told me she herself was an elf, and I have to admit she really looked like one.

I feel grateful for this unexpected present.

The world is a miracle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 18 Okt. 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 52694

Voorgaande reizen:

04 December 2013 - 04 Maart 2014

De helende reis deel 2

22 Oktober 2012 - 06 Februari 2013

De helende reis

Landen bezocht: