Playa del Carmen, Mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Maaike A - WaarBenJij.nu Playa del Carmen, Mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Maaike A - WaarBenJij.nu

Playa del Carmen, Mexico

Blijf op de hoogte en volg Maaike

15 November 2012 | Mexico, Playa del Carmen

Wanneer ik in Mexico arriveer, ben ik zo blij! De energie die hier hangt is zo anders dan in Cuba, het is onmiddellijk voelbaar. Eenmaal uit het vliegtuig word ik aan alle kanten door mannen aangesproken. Of ik een vriendje nodig heb? 'No gracias' herhalend, zoek ik een bus die me naar Playa del Carmen brengt. Aangekomen op het busstation heb ik geen idee hoe ik moet lopen, maar ik vraag het overal en na meerdere keren de verkeerde kant op te zijn gestuurd vind ik dan toch mijn hostel. Ik zit 30 seconden lopen van het strand af, en midden in de winkelstraat. Het is super toeristisch maar wat is het fijn om weer even in de bewoonde wereld te zijn. Civilisatie! Een verademing.

Ik blijf er twee nachten en de tweede nacht drink ik een cocktail op een terras aan het strand. Er wordt live muziek gemaakt, er staat een ouderwetse olielamp op tafel en terwijl ik zit te genieten, valt er een ster naar beneden. Perfectie ten top; ik voel me dankbaar.


  • 16 November 2012 - 22:20

    Laura & B:

    Maria-lief,

    wat geniet ik van je verhalen...!

    Heb even moeite met de juiste woorden te vinden, maar misschien wil
    ik wel gewoon tegen je zeggen dat je 'los mag laten'.

    Hier laat ik het even bij.

    we houden van je & weet dat er hier elke dag even aan je wordt gedacht =)

  • 17 November 2012 - 01:12

    Maaike V A:

    Lieve Lau,

    Wat leuk om wat van je te horen. Je berichtje laat me bijna in tranen uitbarsten :) Ik mis jullie en dankjewel voor je fijne woorden! Dikke kus

  • 18 November 2012 - 02:51

    Esther:

    Lieve Maaike,

    Je hebt idd veel meegemaakt zeg! Ik zou me er niet te vreemd over voelen om bang te zijn, ik zou ook bang zijn om middenin de nacht alleen te zijn in Cuba. Meer dan bang, panisch zelfs! Maar oh wat fijn dat je uiteindelijk een lieve familie had gevonden, dat verdien je.
    Ik wens je heel veel positieve ervaringen toe op de rest van je reis en je zult er hoe dan ook sterker uit komen. Ik denk aan je mijn lieve schorpioenen zusje <3

    Un abrazo grande

    Ps. Ik vind dat je heel mooi schrijft :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

De helende reis

Van Cuba naar Nicaragua, 7 landen in 3,5 maand.

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2013

Naar huis

05 Februari 2013

San Juan del Sur (deel 2)

05 Februari 2013

San Juan del Sur (deel 1)

02 Februari 2013

Isla de Ometepe

01 Februari 2013

Granada en Masaya
Maaike

Actief sinds 18 Okt. 2012
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 52681

Voorgaande reizen:

04 December 2013 - 04 Maart 2014

De helende reis deel 2

22 Oktober 2012 - 06 Februari 2013

De helende reis

Landen bezocht: